10.01.2024

Što je home staging?

Što je home staging?

Što god da radimo, to uvijek možemo napraviti na više načina. Svaki od tih načina će dati neke rezultate, ali nam u pripremi nekretnine za prodaju i najam često i malo truda može poboljšati taj rezultat.
U današnjem vremenu, kada je prodaja ili iznajmljivanje nekretnina izuzetno konkurentno, postoji jedan koncept koji se ističe kao ključni faktor uspjeha - home staging.

Što je home staging?

Home staging je metodologija dizajna i dekoriranja interijera koji ima za cilj transformirati dom u prostor koji privlači potencijalne kupce ili stanare. To je umjetnost postavljanja scene - stvaranje ambijenta koji potiče na osjećaj ugode, povećava percepciju vrijednosti nekretnine i pomaže kupcima ili najmoprimcima da se lakše povežu s prostorom. Ovaj proces uključuje profesionalno uređenje, organizaciju, čišćenje i ponekad male građevinske promjene kako bi se postigao najbolji mogući dojam.
Jedna od ključnih uloga home staginga je transformacija prostora iz običnog u nešto izvanredno. To ne znači samo postavljanje lijepih komada namještaja i dekorativnih elemenata, već i razumijevanje potencijala svake sobe ili prostorije te njeno isticanje. Osvjetljenje, raspored namještaja, boje, teksture - sve su to elementi koje stručnjaci za home staging pažljivo biraju kako bi postigli željeni efekt.

Kako nam home staging pomaže u prodaji ili najmu nekretnine?

Jedan od najimpresivnijih aspekata home staginga jest njegov potencijal za povećanje vrijednosti nekretnine. Dobro proveden home staging može rezultirati značajnim povećanjem prodajne cijene nekretnine ili bržim procesom prodaje ili najma.
Potencijalni kupci često lakše mogu zamisliti sebe u prostoru koji je atraktivno uređen i pripremljen, što rezultira većim interesom i boljim ponudama.
Jedan od najznačajnijih aspekata home staginga je njegov utjecaj na emocije. Dobro osmišljeni prostori mogu potaknuti pozitivne emocije kod posjetitelja. Boje, teksture, mirisi - svi ovi elementi mogu utjecati na našu podsvijest, stvarajući osjećaje ugode, topline i povezanosti. Kupci ili najmoprimci se tako lakše emocionalno povezuju s prostorom, što povećava vjerojatnost da će se odlučiti za kupnju ili najam.
Prilikom primjene home staginga, važno je razmišljati o ciljanoj publici. Uređenje nekretnine za prodaju starijim parovima bit će različito od uređenja za mlade obitelji. Dobri home stageri prilagođavaju dizajn prema ciljanoj skupini kako bi se postigao maksimalni utjecaj. To može uključivati promjenu rasporeda namještaja, odabir određenih boja ili dekorativnih elemenata koji će privući ciljanu skupinu kupaca.

Ako Vas zanima kako u par jednostavnih koraka i po osnovnim načelima home staginga možete pripremiti svoju nekretninu za prodaju ili najam, pročitajte naše savjete  ili nam se javite!


JAVITE NAM SE